Upptäck golfbanan

UPPTÄCK GOLFBANAN

Sand Golf Club öppnades 2005 då ett par entusiastiska entreprenörer beslutade sig för att omvandla en gammal potatisåker till en av nordens bästa golfbanor. De välrenommerade golfbanearkitekterna Arthur Hills och Steve Forrest fick uppdraget att designa denna unika skapelse. De fick tillgång till en plats med ren sandjord som ger den ultimata förutsättningen för att bygga en högklassig bana av bästa internationella USGA standard. Sand har fem olika tees 46, 52, 57, 63 och 67 vilket ger alla spelare möjlighet att välja sin egen utmanande golfupplevelse. Banan mäter från 4539 meter till 6672 meter. Klubbhuset är modernt inrett med stora ytor och härlig stämning. Det består av reception, restaurang, fina konferensmiljöer, trendig golfbutik samt bastu och gym. Välkommen in att umgås med oss efter rundan.

Välkommen till en golfupplevelse utöver det vanliga!

Aktuella slopetabeller