Tävla på Sand Golf Club

Nästa tävling – 6 juni 2024

Fira Sveriges nationaldag på bästa sätt

Branschbollen minitour är ”touren” för oss amatörgolfare där ni som duo tillsammans tävlar om attraktiva prisbord och en finalplats på Bro Hof Stadium Course där ni tävlar mot lag från övriga klubbar. 2024 kommer tävlingen arrangeras på 6 olika orter.

Startavgift: 500 kr/lag.
Tävlingsgreenfee: 680 kr/person.

Kommande tävling – 10 juli 2024

Under Par Challenge by Golfamore & Out-of-Bounds.se

Spela en rolig Texas Scramble tävling i 2 klasser med dubbelt så mycket priser att tävla om!

Anmäl dig till ”Under Par Challenge”, den unika tävlingen där du och en spelpartner får chans att spela detta roliga och utmanande format tillsammans! Tävlingen har två välfyllda prisbord och alla som deltar får dessutom årets ”Collector Item”, en unik produkt som ändras från år till år! I priset ingår även vår roliga 19th Challenge!

Tävlingskalender

Se årets kommande tävlingar

Via vår tävlingskalender så ser du hela årets planerade tävlingar som spelas på klubben så att du kan boka in dem i god tid.